Customer Support voor Nederland en Spanje

Job description

Kan jij onze klanten een warm gevoel meegeven? Ben je geduldig en kan jij moeilijke dingen makkelijk maken? Krijg jij er een kick van als je een klant spreekt met een gek probleem waarvoor jij dan de oplossing vindt? En spreek je toevallig ook nog een woordje Spaans?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solar Monkey maakt software om zonnepanelen in te tekenen op luchtfoto’s. Onze klanten zijn de heren en dames die de zonnepanelen op de Nederlandse daken leggen. Daarmee zorgen we er samen voor dat er jaarlijks honderdduizenden panelen op de daken gelegd worden. We zijn een snelgroeiend bedrijf dat op korte termijn een collega zoekt voor onze support.

In de eerste maand stomen wij je helemaal klaar. We maken je een echte expert op het gebied van zonnepanelen en onze software. Vervolgens ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van onze klanten. Jouw taken:

Je helpt onze klanten via de chat met het gebruik van onze app. Daarnaast help je met diverse operationele taken en ben je de persoon die de telefoon oppakt. Door jouw vriendelijke en doortastende aanpak weet jij voor elke klant een passende oplossing te vinden.

Wat kun je verwachten?

  • Leuke en gedreven collega's: 20 fulltimers en een handjevol parttimers en stagiairs.
  • Een laptop van de zaak.
  • Een open bedrijfscultuur en een warme omgeving.
  • Klanten die je steun waarderen.
  • Een marktconform salaris.


Job requirements

  • Je spreekt perfect Nederlands en Spaans in woord en geschrift.
  • Je spreekt voldoende Engels om samen te werken met onze internationale collega's.
  • Je kunt helder en bondig (software) uitleggen, in ieder geval geschreven.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Je bent behulpzaam en geduldig.
  • Je kunt (enigszins) multitasken en snel wisselen van taak.
  • Je kunt en wilt 32 tot 40 uur per week werken.

Pré (Niet nodig! Maar wel van extra waarde)

  • Je hebt ervaring in een rol als support medewerker.
  • Je hebt ervaring met software uitleggen.