Klantenservice medewerker

Job description

Ben jij niet bang om verantwoordelijkheid te nemen? Ben je geduldig en oplossingsgericht? Krijg jij er een kick van om te multitasken en met 3 vraagstukken tegelijkertijd bezig te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als klantenservice medewerker bij Solar Monkey help je onze klanten via de chat en telefoon met het gebruik van onze app. Daarnaast handel je aanvragen voor zonnegarant af en zorg je dat elke dag de mailbox leeg is. Door jouw vriendelijke en doortastende aanpak weet jij voor elke klant een passende oplossing te vinden.

De klanten van Solar Monkey zijn installateurs die de zonnepanelen op de Nederlandse daken leggen. Zij gebruiken Solar Monkey software om aan de hand van onze precieze berekeningen offertes te maken om zonnepanelen te verkopen.  Daarmee zorgen we er samen voor dat er jaarlijks honderdduizenden panelen op de daken gelegd worden. Het is niet erg als je nog weinig weet van zonnepanelen. In de eerste maand stomen wij je helemaal klaar. We maken je een echte expert op het gebied van zonnepanelen en onze software. 


Wat kun je verwachten?

  • Leuke en gedreven collega monkeys: 30 fulltimers en een handjevol parttimers en stagiairs.
  • Een laptop van de zaak.
  • Een open bedrijfscultuur en een warme omgeving.
  • Klanten die je steun waarderen.
  • Een marktconform salaris.


Job requirements

  • Je spreekt perfect Nederlands en goed engels in woord en geschrift. Frans is een pre.
  • Ervaring als (technisch) support medewerker is goed, attitude is beter.
  • Je kunt helder en bondig (software) uitleggen, in ieder geval geschreven.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Je bent behulpzaam en geduldig.
  • Je durft verantwoordelijkheid te nemen en je kunt je keuzes helder uitleggen.
  • Je kunt (enigszins) multitasken en snel wisselen van taak.
  • Je kunt en wilt 32 tot 40 uur per week werken.